onsdag 30 november 2022

Blogg 30/11 2022.

 På webbsidan jag besökte när jag undrade varför min Kärcher aldrig verkade bli fulladdad, fanns uppmaningen ”Ställ en fråga!” Det hade många gjort, men ingen hade fått något svar. Märkligt att skriva så, om man ändå inte tänker svara. Nu hittade jag ändå det jag tror var svaret på mitt problem i någon annans fråga. Det innebär att jag troligen hade mer nytta av den där sidan än dom som verkligen frågade.
Precis innan jag storhandlade på nätet från Kvantum hade jag hängt upp mina adventsstjärnor. Varje år har lampan i minst en av dom (ibland båda) slocknat under sommarförvaringen. Jag antar att man borde skruva ur dom innan man lägger stjärnorna i en låda, men det kommer jag förstås aldrig ihåg. Det enda som jag tyckte var svårt att hitta i Kvantums webbshop var glödlampor. När jag skrev det i sökrutan fick jag bara upp fyra olika. Jag kände att det borde finnas flera, så jag gick till själva avdelningen för lampor istället. Där fanns det betydligt fler, men tyvärr inte exakt dom jag var på jakt efter. Jag tycker mig ha hört att dom inte kan lägga in varenda pryl, så med lite tur kunde dom ändå ha funnits i butiken. Det konstaterade jag igår att dom inte gjorde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar