måndag 21 november 2022

Blogg 21/11 2022.

 Datorer verkar ständigt leva sina egna liv. Inte är det någon logik i vad som fungerar och inte eller när det gör det heller. På nätet går min länk till Instagram till min egen profil. Jag tar mig sällan tid att kolla flödet på den sidan. Däremot är jag inne på min egen sida varje dag, för att inte missa om någon har kommenterat någon av mina bilder. Plötsligt gick den sidan inte att hitta. Jag fick förslaget att återvända till Instagram, fast jag kände att det var precis där jag var. Jag funderade på att ändra min genväg, men då fungerade det plötsligt igen. Nu verkar det vara lite slumpartat vad som händer. Ibland kommer jag dit jag ska, men andra gånger är sidan blank. Man kan numera lägga in sina bilder direkt i datorn. För mig, som tycker att telefonen är onödigt pillig och svår att ha med att göra, är det helt underbart. Första gångerna vill jag minnas att jag lyckades dela inläggen på Facebook också därifrån. Det får jag göra via telefonen numera, men det tar inte många sekunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar