fredag 17 februari 2023

Blogg 17/2 2023.

 Att jag fullständigt har lyckats missa Björn Christiernsson måste vara något av ett mirakel. Jag har visserligen aldrig sett ”Äntligen hemma”, men flera av dom andra som medverkar eller har medverkat där har jag åtminstone sett i min skvallertidning. Björn verkar dessutom ha varit med i ett gäng andra tv-program, men ändå hållit sig under min radar. Han var ett totalt okänt ansikte för mig, innan han blev Lee. Nu tycks hen vara på tapeten överallt. Det hänger förstås ihop med att hen är en kändis. Jag hade varit betydligt mer intresserad om det hade gällt någon som var känd för mig. Jag var ändå tillräckligt nyfiken för att vilja se dokumentären. ”Att bli Lee”, där hen berättar om sin väg till att få leva som ickebinär. Problemet var att när programmet dök upp i min playtablå fick jag ett felmeddelande att det inte kunde visas. Efter flera försök bestämde jag mig för att det var kört. När jag såg det inne i själva tablån för TV4 gjorde jag ändå ett sista försök och då kunde jag se det. Då hade första delen hunnit försvinna, men jag fick i alla fall se den andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar