tisdag 7 februari 2023

Blogg 7/2 2023.

 I helgen var det mera cirkus än vanligt med ICA:s webbshop. När det var slut på tider för hemkörning som idag valde jag först måndagen istället. Senare ångrade jag mig och bokade om tills imorgon istället. När jag skulle avsluta hade dom problem med kortbetalningen och bad mig försöka igen senare. Problemet är att man bara har två timmar på sig när man har börjat redigera sin order. Jag såg framför mig hur min bokade tid försvann och hur jag fick lägga in alla varor igen. Jag hittade numret till supporten fem minuter innan dom skulle stänga för dagen, men fick ändå ett trevligt bemötande. Just då hjälpte det att bara byta webbläsare. När det senare strulade likadant i den, var det åtminstone bara några få varor som inte kom med. Vi tog en promenad och under den fick jag ett SMS om att jag hade en order som inte var avslutad. En timme hade jag på mig, men just det delavslutet kändes som sagt inte livsviktigt. När jag kom hem gick jag ändå direkt till datorn. Då hade jag 43 sekunder på mig och fick iväg den också.

2 kommentarer:

  1. Ibland har man "Fru Fortuna" med sig! Hon "vände väl på rut till slut"! :-)

    SvaraRadera