måndag 15 januari 2018

Ostörd sömn.

Hade jag inte haft telefonen på tyst när jag sover så hade den väckt mig ett par gånger idag. Först var det en påminnelse om paketet som jag inte lyckades få ut från Kvantum i fredags. Lämna ut paket kan dom inte, men påminna kan dom. Nåja, det var väl Kvantums fel att jag inte fick ut det, och jag antar att mailet kom från Schenker. Det var dessutom säkert någonting som gick ut automatiskt, när deras datorer noterade att paketet låg kvar. Så väntade jag på 2017 års blok från Solentro. Den brukar brevbäraren ha med sig hit. Den senaste som inte fick in ett stort brev i mitt brevinkast ringde många, långa signaler på dörren, så den kändes det oundvikligt att bli väckt av. Fast när jag kollade telefonen nästa gång hade jag fått mess om den också, eftersom den var skickad som paket. Jag misstänker att det är någon typ av företagspaket som blir billigare att skicka än stora brev. Det har nämligen hänt förr att även små saker kommer som paket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar