lördag 16 april 2022

Blogg 16/4 2022.

 Jag har olika etiketter på mina blogginlägg, så det ska vara enkelt om någon enbart vill läsa dom som handlar om ett speciellt område. På sistone har jag känt att jag ville lägga till ett par nya ämnen. Jag skriver på två olika ställen, eftersom jag hade en hel hemsida med bland annat blogg, innan jag skaffade Blogger. På Nogg, som hemsidan heter, var det inga som helst problem att lägga till fler etiketter. På Blogger, där jag hade tagit för givet att det skulle gå smidigt, fanns inte ens det kommandot. När jag googlade hittade jag flera som hade samma problem, så jag antog att det var kört. Jag tänkte att jag fick göra en extra ruta med enbart dom nya etiketterna, även om det blev plottrigt, men det fungerade inte heller. Tur var det, för då googlade jag ändå en sväng till och insåg hur jag kunde få dit mina nya ämnen. Nu ser det ut precis som jag vill. Tänk att så lite, som att lösa ett problem i datorn, kan göra en människa så lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar