fredag 8 juli 2022

Blogg 8/7 2022.

 Jag hann inte mycket mer än publicera ett blogginlägg om min tv-tjänst, förrän det verkade både felaktigt och inaktuellt. När det var dags att kolla lite på play igen hittade jag plötsligt dom olika kanalerna jag kunde välja mellan direkt. I och för sig kan det ha hängt ihop med att tv-tjänsten uppdaterades när jag satte på den, men det får vi aldrig veta. Det händer allt som oftast när man kör igång den, men jag har dålig koll på om någonting förändras eller inte vid varje tillfälle. Dom kanske bara vässar den lite, vad vet jag? Dom goda nyheterna är alltså att jag enkelt hittar dom olika kanalerna igen. Dom dåliga nyheterna är att på SVT måste jag fortfarande söka efter programmen och där är sökrutan lika knölig som innan. Att flytta en markör med hjälp av piltangenterna och välja en bokstav i taget är inte riktigt min grej. Den mer noggranna genomgången av innehållet på dom olika sidorna glömde jag förstås bort att göra, innan jag stängde av tv:n för dagen. Nu har jag kollat att kanalerna till och med syns under två olika flikar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar