lördag 10 februari 2024

Blogg 10/2 2024.

 Min själs älskade brukar klaga på att han får problem när han vill kommentera något av mina blogginlägg. På sistone verkar det ha fungerat bättre för honom, men då fungerade det plötsligt inte för mig istället. När jag skulle svara på en av hans kommentarer, gick det helt enkelt inte att klicka på svara-knappen. Jag provade med alla mina tre webbläsare, fast det blev en del bök med att logga in på Blogger i den jag i princip aldrig använder. Knappen var lika död i alla. Jag återgick till Firefox och skrev min kommentar till honom som en egen kommentar istället. Det inte bara fungerade. När jag väl hade gjort det kunde jag plötsligt svara på hans kommentar också. Jag gjorde så och tog bort den där extra kommentaren. Problemet var att det fortfarande stod på sidan att kommentaren var borttagen av skribenten. Först nu när jag skriver det här upptäcker jag hur jag kan gå in och redigera och ta bort den för alltid, som programmet uttrycker det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar