onsdag 14 februari 2024

Blogg 14/2 2024.

 ”Mer info” på bilden nedan från Apotea betyder att lotionerna är tillfälligt slut. Det där med tillfälligt verkar vara ett ganska vagt begrepp, för det har varit så i några veckor vid det här laget. Det som stör mig allra mest är det tjusiga erbjudandet om ”3 för 2”, när flaskorna inte ens finns att köpa. Jag kan i och för sig tänka mig att dom båda sakerna hänger ihop. Att folk har köpt på sig lite extra när det var billigt och då tog dom slut. Varför man låter erbjudandet stå kvar begriper jag däremot inte. Det skulle inte förvåna mig om det försvinner så fort man får hem varorna igen. Det ser exakt likadant ut hos Apotek Hjärtat. Där verkar dom i och för sig ha fått hem den oparfymerade nu, men den tycker jag luktar illa. Säker är jag inte heller på att det stämmer. Det har hänt att jag har köpt någonting där och inte fått veta förrän vid kassan att dom skickar det så fort dom får hem det. När jag nu dubbelkollar är den försvunnen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar