söndag 11 februari 2024

Blogg 11/2 2024.

 Jag har en underbart mjuk och skön tröja, som jag misstänker var någon typ av impulsköp en gång i tiden. Ett sånt där plagg som man bara vill ha, fast man egentligen inte har någon aning om när man ska använda det. När jag i vinter inte har lyckats få upp värmen i vare sig händer eller fötter, har den visat sig fungera perfekt som extratröja mellan dom båda jag använder här hemma. Ett par gånger har jag använt den vid sjukhusbesök, eftersom alla andra tröjor sitter åt om magen numera. Det användningsområdet lär jag få sluta med nu, eftersom min älskade särbo påpekade att det var ett hål i tröjan. Jag antog att det var någon söm som hade gett upp andan, men på något outgrundligt sätt hade det blivit ett hål mitt på ryggen. Jag har knappast använt den så mycket så den kan vara sliten, så jag antar att jag måste ha fastnat någonstans eller så. Detaljfoto av skadan syns nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar