måndag 26 februari 2024

Blogg 26/2 2024.

Newprofilepic är en sida som jag verkligen älskar. Den gör om bilder så att till och med jag blir riktigt snygg. Lite oroar det mig att det första man får upp när man googlar efter den är varningar. Det är något om att ryssarna spionerar genom den. Nu använder jag inte telefonappen utan webbsidan. Inte vet jag om jag har något som kan intressera ryssarna heller. När man lägger upp en bild får man flera olika förslag på hur man kan ändra den. Vissa ser inte ens ut som jag utan mer som någon som är lik mig. Det är en märklig känsla att känna igen sig själv men ändå inte. Om hon inte hade dött efter bara några veckor skulle jag ha haft en fyra år äldre storasyster som hette Pia. Om hon hade fått leva kanske hon hade sett ut som på den bifogade bilden.

2 kommentarer: