tisdag 11 april 2023

Blogg 11/4 2023.

 Jag är en mycket välorganiserad människa, som gör allting efter samma schema, om det är möjligt. När min älskade särbo och jag har varit ute och fotograferat, innebär det att vi först tittar på resultatet tillsammans. Därefter bränner jag hans kort och dom han vill ha av mina på skivor samt gör ett inlägg på Instagram med några av mina bilder. Innan jag kryper i säng framåt natten kollar jag om jag har fått några gillamarkeringar. När jag hade tittat igenom Facebook igår kväll, slog det mig att ingen alls verkade ha noterat mitt inlägg. Jag tänkte att jag kanske hade glömt att dela det där. Å andra sidan insåg jag att jag inte hade sett några reaktioner på Instagram heller. Först då trillade polletten ner och jag kom ihåg vad som hade hänt. Eller inte hänt då. När jag hade valt ut vilka bilder jag skulle lägga upp började brännaren strula. Till slut hittade DVD-läsaren inte skivan över huvud taget. Jag bökade en del med det där. Till slut fick jag ge upp, men vid det laget hade jag tydligen hunnit glömma bort mitt inlägg. Inte kom jag att tänka på det under resten av kvällen heller, men det kom i alla fall in på rätt dag. Jag bjuder på ett kort som inte fick plats där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar