fredag 7 april 2023

Blogg 7/4 2023.

 Någon gång har det hänt att en vara har saknats vid leveransen från Kvantum. I veckan blev jag riktigt snopen när det istället hade halkat med en för mycket. I en av mina kassar låg ett cigarettpaket. Det var så länge sedan jag över huvud taget såg ett sånt att jag inte ens kände igen märket. Jag antog att det egentligen skulle till någon röksugen stackare som nu blev utan, så jag ringde butiken direkt. Där blev dom inte lika stressade, utan skulle höra av sig dagen därpå. Vid det laget hade jag hunnit inse att jag hade haft lite otur när jag tänkte och missat en artikel när jag beställde varor. Eftersom jag saknade lite annat som inte hade funnits, bestämde jag mig för att ta en cykeltur till Kvantum och komplettera. Cigaretterna tog jag med mig och lämnade tillbaka. Om det löste sig för kunden som egentligen hade köpt dom fick jag aldrig veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar