lördag 8 april 2023

Blogg 8/4 2023.

 Innan jag cyklade dit i veckan hade jag inte varit på Kvantum på evigheter, eftersom vi har haft hemkörning hela vintern. Det slog mig inte förrän efteråt att jag hade tänkt kolla på sånt som jag hade läst att dom hade gjort om i butiken. Innan jag bestämde mig för att ta cykeln dit hade planen för den dagen varit att ta en promenad och lämna ett paket på CircleK och sedan köpa dragéägg på ÖoB. Kvantum har ut- och inlämning till Schenker. Påskgodis hade dom också gott om där, även om jag och en äldre dam enades om att det brukade finnas ännu mer av just dragéäggen. Spenat hade jag blivit utan när jag handlade på nätet, eftersom dom av någon anledning inte kunde ersätta just den förpackningen som jag hade valt med någon annan. Nu kunde jag ta precis vilken jag ville. Hamburgerkött hittade jag inte alls i nätbutiken. Jag tänkte att den kanske var slut, men i hyllan hittade jag den direkt. När jag frågade en kille i personalen, lade han in den så den skulle gå att beställa nästa gång. När jag sökte efter den på nätet senare hittade jag den fortfarande inte, men nu är den på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar