tisdag 7 november 2023

Blogg 7/11 2023.

 Min älskade särbo har betydligt mer koll än jag på vad som händer här i området. Igår gällde det vem som körde ut varorna från Kvantum. Han hade sett tjejen som ansvarar för den hanteringen på förmiddagen och antog att hon skulle köra hela dagen. Det lät lite småintressant, för alla hänvisar till henne när man har frågor och jag har inte riktigt något ansikte till namnet. Jag bokar utkörning mellan två och fyra numera och fick besked att varorna skulle komma 14:15. Exakt vid den tiden hörde jag slammer i trapphuset, så jag öppnade dörren precis när budet hade tänkt ringa på. Det var samma tjej som har varit här flera veckor i rad nu, men hon kan också svara på det mesta efter många år på Kvantum. Jag hade bland annat beställt fyra ljus till min adventsljusstake, men fick bara tre. Lite snopet att det bara fanns tre kvar till mig, med tanke på vad jag skulle ha dom till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar