onsdag 17 april 2024

Blogg 17/4 2024.

 Att det finns flera olika nätapotek är verkligen behändigt. Ett tag var jag så ambitiös att jag jämförde priserna i flera av dom. Numera blir det bara Apotea och Apotek Hjärtat. Utom senaste gången jag handlade då. Det var hos Apotea och där hade ögonvattnet utgått. Det jag köpte från början när Gahns ögonbad försvann var Hjärtats ögonvatten, så nu tänkte jag beställa sånt därifrån istället. Då fanns inte det heller. Det fick bli ett besök i Apotekets nätbutik, när det visade sig att dom däremot hade ögonvatten. Så passade jag på att köpa ett par saker där som hade saknats hos Apotea. Både på Hjärtat och Apotea fanns för övrigt den hudlotion som har varit restnoterad i en halv evighet. Åtminstone var det vad jag trodde, tills jag försökte köpa den hos Hjärtat. När jag kom till kassan skulle den fortfarande snart komma tillbaka. Hos Apotea lyckades jag verkligen beställa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar