tisdag 2 april 2024

Blogg 2/4 2024.

 Sist vi hade ett paket som skulle hämtas på Gulf hade vi lite tur. Sms:et kom medan vi var ute och gick åt precis det hållet. Det var bara att plocka upp det på hemvägen. Det skulle troligen ha gått ännu smidigare om jag hade haft glasögon på mig. Texten är inte så stor på telefonen, när man ska läsa på en paket-avi sådär. Det är möjligt att den går att förstora, men då ser man å andra sidan inte hela avin på skärmen. Det låter minst lika bökigt. Nu tjatade den dessutom den här gången mest om huruvida jag ville översätta sidan, men det kände jag inget större behov av. Så skulle jag godkänna några villkor, som jag definitivt inte såg att läsa. Jag lyckades i alla fall trycka på den knappen och till slut också legitimera mig, så vi fick ut vårt paket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar