fredag 19 april 2024

Blogg 19/4 2024.

 Mina playkanaler på tv:n gjorde mindre och mindre som jag ville. ”Jeopardy” på femman fick jag inte upp alla avsnitt av längre. När jag försökte se ”Bonde söker fru jorden runt” på fyran eller ”Svenska fall” på trean blev rutan bara svart. Som tur är ser jag mest på SVT, men nu blev jag orolig att den också skulle börja strula. Alltså ringde jag Telia, fast jag vet hur länge man brukar få sitta i telefonkö dit. Nu hade dom tydligen gjort något åt det, så jag fick svar direkt. Av en extremt trevlig, duktig och tålmodig kille dessutom. Den svarta rutan hade tydligen fler haft problem med. Den gick han in i min box från där han satt och fixade. Med ”Jeopardy” gick det sämre. Nu skulle han prata med dom som skickade in programmen i boxen, om jag förstod saken rätt. Möjligen får jag klara mig utan Micke Tornving.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar