söndag 7 april 2024

Blogg 7/4 2024.

 Jag har hört att till exempel katter ofta uppskattar lådan som deras present kommer i och snörena runt paketet mer än innehållet. Ibland är jag lite åt det hållet själv. Kassen på bilden är ett tydligt exempel. Gästerna kom med den på nyårsafton och då var den full av julklappar och nyårsgåvor. Dom var också mycket uppskattade, men det jag använder i särklass oftast är den här kassen. Den är inte lika tjock som mina andra tygkassar, men större och minst lika hållbar. Att den rymmer mycket försöker jag visa på kortet nedan. Där har jag fått i massor av petflaskor som skulle med till butiken för pantning. Jag glömde ta kortet innan jag gick. Det var därför jag fick hänga upp kassen på en stolpe halvvägs och ta det där. Jag är inte ens säker på om det var meningen att jag skulle få behålla den, men brorsonen, som också var här den kvällen, tyckte sig ha hört något sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar