torsdag 9 juni 2016

Telefonnummer.

Det slog mig plötsligt att telefonnumret till våra vaktmästare fortfarande stod under Aptare i min telefon. Frågan var om jag hade glömt att ändra numret också, eller dom rentav hade kvar samma. Jag rotade bland alla papper som har kommit sedan övertagandet, utan att hitta någon uppgift om det. Till slut kom jag på att jag hade satt upp en stor lapp på kylskåpet, om att dom skulle komma och justera ventilationen. På den stod numret man skulle ringa om man hade frågor, och visst var det samma som innan. Sedan pratade jag med en av killarna när dom var här, och helt säker lät han inte på hur det blir med det där. Byter dom nummer kommer de förstås ut information med det nya. Jag kan tycka att allt sånt borde ha varit klart när vi fick veta att vi hade nya ägare, men ibland verkar övertagandena gå nästan lite väl snabbt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar