onsdag 22 december 2021

Blogg 22/12 2021.

 Nätapoteket Apotea hade det lite körigt efter black friday. Jag är alltid noga med att kolla så att det jag beställer finns hemma. Annars vet man aldrig hur länge man får vänta på sitt paket. Nu hjälpte inte det. Efter fem dagar stod det fortfarande på deras webbsida att min order behandlades. Precis i det läget lade dom upp på sin Facebooksida att dom hade besök av några med vilka dom jobbade för snabbare och säkrare leveranser av Apotea-paket till deras kunder. Jag kunde förstås inte missa tillfället att fråga hur lång leveranstid dom hade för tillfället och jag fick igång en rejäl debatt i kommentarsfältet. Det var precis som med alla andra företag, dom som hade fått sin leverans över natten och var väldigt nöjda. Så fanns det dom som hade väntat dubbelt så länge som jag. Någon framförde rådet att man skulle jämföra priserna hos dom olika nätapoteken. Det har jag bara orkat roa mig med någon enstaka gång. En kille tipsade om vilken typ av leverans jag skulle välja, men det hade inte haft så stor betydelse när paketet aldrig kom iväg från leverantören. Eftersom jag fick vänta så länge på mitt förra paket, var det dags att handla igen i helgen som gick. Det jag beställde vid halv tio i söndags kväll, gick iväg kvart i ett på natten. Jag antar att det betyder att dom är ifatt på Apotea nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar