fredag 7 januari 2022

Blogg 7/1 2022.

 Förvirringen befinner sig på en jämn och fin nivå. Jag antar att man får vara glad så länge den inte blir värre. När jag gick in på mailen häromdagen, kunde jag inte fatta varför särbon hade svarat om igen på tidigare mail. När jag öppnade dom syntes dessutom inte hans svar. Till slut insåg jag att jag hade öppnat mappen för skickade mail istället för inkorgen. Förmodligen hade jag kollat så att jag hade skickat allt jag borde kvällen innan och glömt att ändra tillbaka. Jag visste att jag behövde någonting från ÖoB, men när jag kom så långt som till att skriva en lapp om det, hade jag hunnit glömma vad det var. Jag kom på det när jag putsade glasögonen nästa gång, för flaskan med putsmedel kommer därifrån. Jag köpte den mest för att den var så billig, men jag tycker att den fungerar lika bra som den jag har köpt hos optikern. Den lär jag ha betalat betydligt mera för. Jag kollade nätapoteken också. Deras små flaskor var riktigt dyra. När jag kollade en extra gång, visade det sig att dom inte innehöll rengöring över huvud taget. Det var imskydd, som man skulle spraya på efter att ha gjort glasögonen rena. Det skulle göra att man slapp imma på dom vid till exempel användning av munskydd och andningsskydd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar