fredag 4 februari 2022

Blogg 4/2 2022.

 Eftersom det dröjde mer än en vecka innan den senaste beställningen hos Apotea ens blev behandlad, köpte jag det mesta av det jag behövde hos Apotek Hjärtat den här gången. Det mesta innebar allt dom hade hemma. Min intimtvål var slut och min handkräm verkar bara finnas hos Apotea, så dom två sakerna fick jag köpa där. Jag beställde i förrgår och beskeden var att båda försändelserna skulle nå Nybro under kommande helg. För Hjärtats paket har det också droppat in meddelanden om hur långt det har hunnit. Det senaste mailet sa att Klarna hade betalat ordern. Det brukar betyda att det snart är framme. Jag gick in på Apoteas sida och kollade läget. Beställningen därifrån var föga förvånande fortfarande under behandling. Jag tog en skärmdump mest för att visa hur mycket dom förlorar på sin dåliga service. Den senaste beställningen var bara värd en tiondel av den förra. Visst förstår jag att Covid ställer till det, men det lär det göra även för dom andra nätapoteken. En rolig detalj var att det kom ett mail 25 minuter efter att jag hade kollat läget. Då var min order behandlad. Man får väl tro att det var en ren händelse att det skedde just då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar