måndag 28 februari 2022

Blogg 28/2 2022.

 Mannen i mitt liv tog en hel serie med kort på mig häromdagen. Jag visste exakt var dom hade tagits, eftersom det var precis utanför en före detta kollegas hus. När vi senare tittade på hans kort var dom som föreställde mig försvunna. Alla kort före och efter fanns, men jag syntes inte till. Särbon kunde inte heller ha råkat radera dom, för det fattades inga filnummer. Jag höll på att grunna mig tokig på vad som kunde ha hänt. Jag funderade ända tills vi började titta på korten från dagen innan. Det visade sig att vi hade kommit samma väg då och att det var då vi hade haft vår lilla photoshoot. Att jag blandar ihop dagarna på längre sikt är en sak, men när jag inte minns om någonting hände igår eller idag känns lite onödigt läskigt. Korten blev bra i alla fall, så jag bjuder på ett av dom här nedanför. Återstår att se om allt hår inklusive ögonfransar och ögonbryn ryker av cellgiftsbehandlingen. Då får jag titta på sånt här och minnas hur jag har sett ut och förhoppningsvis kommer att se ut igen.

2 kommentarer:

  1. Du kommer att få tillbaka ditt hår! Skönheten sitter inte bara på utsidan hos dig, utan under ytan också! Jag stöttar och är med dig hela tiden! Kram!

    SvaraRadera