tisdag 29 mars 2022

Blogg 29/3 2022.

 Ett mått på hur jag mår är om det är tyst här hemma. Jag pratar för mig själv för jämnan, men känner jag mig tillräckligt sjuk, trött och hängig, orkar jag inte ens det. När jag hör mig själv prata högt igen, vet jag att jag mår lite bättre.

Att jag har inloggningsuppgifter till både mina och särbons sidor på nätet, kan stundtals bli aningen förvirrande. Det har hänt att jag har kommit in på Microsoft OneDrive och upptäckt att alla mina säkerhetskopierade foton har varit försvunna. Paniken har legat nära, tills jag har insett att jag i själva verket var inne på hans sida. Tvärtom har det någon gång hänt att hans mailbox i Outlook har varit helt tom. Han tömmer den aldrig, så det har känts lite skumt. Självklart har det då varit jag som har råkat logga in på min egen sida. Jag använder aldrig Outlook, så där är det av naturliga skäl alltid tomt och ödsligt. Loggar jag in på älsklingens Instagram kan jag få problem med att komma tillbaka till min egen över huvud taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar