fredag 15 september 2023

Blogg 15/9 2023.

 När jag ska beställa apoteksvaror på nätet brukar jag jämföra Apotea och Apotek Hjärtat, innan jag bestämmer mig för var jag ska handla. Ofta har det ena apoteket någon vara extremt billigt. Andra gånger är det något som inte alls finns hemma där, så det blir självklart att välja det andra. Sist jag handlade hände båda dom sakerna, men det var samma apotek som hade ett erbjudande som saknade någonting annat. För en gångs skull handlade jag lite på varje, fast jag trodde att det skulle innebära extra bök. Det gjorde det inte. Båda skickades med Early Bird och dom höll exakt samma hastighet, så för mig blev det som att få ett enda paket. Länken där man får fylla i portkod och annat kom samma morgon och nästa dag kom paketen. Det stod en kasse utanför min dörr och jag tänkte att det andra paketet låg i postboxen. Fast när jag tittade ner i kassen fanns båda mina försändelser där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar