måndag 18 september 2023

Blogg 18/9 2023.

 Jag har en speciell kamera-app i min telefon, som gör att jag kan vissla för att ta kort. Det innebär att jag slipper mycket av den rörelseoskärpa som blir, när jag ska hålla telefonen i ena handen och trycka på utlösningsknappen med den andra. Därför var det lite snopet när det plötsligt inte fungerade att vissla över huvud taget. Även om den är kinkig ibland brukar det gå att trixa så det går igen, men nu var det tvärstopp. Sist någonting strulade med telefonen fick jag lära mig att det var bra att stänga av den fem minuter ibland. Det fungerade då och det fungerade nu. Problemet är bara att dom där fem minuterna tenderar att bli ett par timmar. I samma stund som jag har stängt av telefonen glömmer jag bort det. Skärmen är helt svart även när den är på, så jag märker ingen skillnad. Hittills har det aldrig hänt att jag har upptäckt det när jag skulle använda den. Istället har det plötsligt plingat till i huvudet; ”Jäklar, jag stängde ju av telefonen!”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar