fredag 1 september 2023

Blogg 1/9 2023.

 På Kvantum misstänker jag stundtals att dom flyttar runt saker och ting enbart för att jäklas med mig. När jag skulle ha matlagningsvin hade man bara flyttat det tvärs över gången. Det innebar att jag hade det bakom ryggen, när jag stod och letade i hyllan där det brukar finnas. Jag tror snart att buljongtärningarna är det enda som finns kvar på sin ursprungliga plats. Dom behöver jag åtminstone aldrig fråga efter. Dom öppna frysarna kan jag tycka känns aningen omoderna, eftersom jag inte når det som ligger längst bort i dom. Sist jag handlade fick jag först be en kille om hjälp. När jag sedan kom till min glass var den lika väl gömd som gången innan. Den ligger längst in bakom några andra förpackningar, som jag fick slänga undan för att nå den. Så ger jag mig den på att dom slutar sälja den glassen, när ingen köper den. Det tror sjutton det, när ingen ser den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar