söndag 14 januari 2024

Blogg 14/1 2024.

 Kvalitén på saker och ting varierar en smula numera. Jag använder något som heter Decubal Lips & Dry Spots Balm att smörja läpparna med. Det känns lite rikligare än att smörja med någon typ av stift. Samtidigt slipper man kladda ner fingrarna, som man gör om man använder en burk med vaselin. Plötsligt började den där krämen kännas grusig och det är ju inte så skönt om man ska ha den runt munnen. Jag fick en tub som var bättre, men den senaste kändes som om den var full av grus. Inte hittar jag något bra alternativ som verkar vara något liknande heller. Något annat jag stör mig på är att hushållspapperet stundtals är så dåligt perforerat att man får med sig hela rullen när man försöker dra av en bit. Nu har man för övrigt börjat göra dom perforerade bitarna hälften så stora. Jag antar att tanken är att man inte ska göra av med lika mycket papper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar