tisdag 23 januari 2024

Blogg 23/1 2024.

 Lite småstruliga har mina vårdgivare varit på det nya året. Först blev tandläkaren sjuk, så den förberedande operationen i min mun blev framflyttad ett par veckor. Innan helgen ringde man från Astrakanen och flyttade på mitt inbokade besök där den här veckan, eftersom läkaren skulle arbeta i Emmaboda istället. Man kan undra om det kom hastigt på, eller den som bokade det besöket inte var informerad. Jag trodde åtminstone att det bara gällde ett par dagars fördröjning, men till slut insåg jag att det var framflyttat till slutet av februari. Då börjar mitt frikort gå ut, så då blir det riktigt oroligt om någonting skulle gå fel. Jag antar att det enda dom kan göra är att boka in mig hos en annan läkare och det är jag inte så sugen på. Jag fick ett mail om en inbokad tid för att ta cellprov. Ett brev med alla detaljer skulle komma några dagar senare, men det dök aldrig upp. Jag fick ringa och fråga så jag tar mig till rätt ställe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar