lördag 20 januari 2024

Blogg 20/1 2024.

 Icas onlinebutik gör så lite som möjligt enklare för mig. Tvärtom tycker jag att dom krånglar till det så gott dom kan. Sist var det fem procent storköpsrabatt som inte syntes till när jag hade handlat. Den brukar dyka upp självmant, så jag mailade och frågade. Det visade sig att jag hade varit ute i för god tid med min beställning. Jag ändrar den några gånger, men rabatten måste ha hunnit komma innan jag lägger in den första gången. Nu skulle jag bli tvungen att ta bort hela beställningen och göra om den igen. Jag var inte så sugen på det, med tanke på hur mycket jag hade handlat. Annars skulle jag få rabatten på nästa köp, hävdade ynglingen som svarade. Det var inte heller sant, för den ordern hade jag också påbörjat för tidigt. Den hade det åtminstone inte hunnit bli så mycket varor på, så den tog jag bort och lade in igen. Då fick jag mycket riktigt min rabatt. Man får klicka i om man vill lösa in sin bonuscheck eller inte. Jag kan tycka att det borde fungera likadant med rabatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar