måndag 15 januari 2024

Blogg 15/1 2024.

 Min själs älskade sopar ofta och gärna på min balkong även under den här årstiden. Vi snackar barr, löv och annat bös och enbart om det är torrt där ute. Efter flitig användning hade sopskyffeln spruckit och när han tappade den i golvet gick den i bitar. Därför gick söndagspromenaden bland annat till ÖoB för att inhandla en ny. Jag tycker annars att vi enbart brukar gå in och köpa det vi verkligen ska ha, men igår blev det några impulsköp. Det är ju så billigt och man behöver det ändå. Vi köpte rejäla flaskor med schampo och duschkräm och en storpack med strumpor. Så hade dom satt ner juleljusen med femtio procent. Då tyckte jag att priset kändes lagom för att bränna dom i lyktan på balkongen. Tack vare att särbon stannade vid utgången för att svara på ett sms, fick vi en pratstund med gossen på bilden. Honom hade vi antagligen missat annars.

2 kommentarer:

  1. "Gossen på bilden" är en mycket trevlig person Flickan också för den delen! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner en till. Kram till honom också! ❤️❤️❤️

      Radera