torsdag 18 januari 2024

Blogg 18/1 2024.

 När jag skulle handla åt särbon i en nätbutik började jag med att skapa ett konto, i hopp om att ha lite bättre koll på vad som hände med min order. Jag lade min vara i kundkorgen, men när jag försökte gå vidare till den fick jag ett felmeddelande om att den var tom. Jag bytte webbläsare utan att det blev bättre. Deras chatrobot förstod inte vad jag menade och på telefon gick dom inte att nå förrän efter helgen. Jag började på ett mail men min själs älskade, som är en otålig själ, bad mig att försöka en gång till. Det enda jag kunde komma på att prova var att logga ut mig från sidan och försöka handla utan att vara inloggad. Det fungerade, fast jag tyckte att det borde ha varit tvärtom. Varan hamnade i korgen och jag kunde logga in igen och betala. Inte undra på att man försöker allting en gång, när man har med datorer att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar