måndag 11 mars 2024

Blogg 11/3 2024.

 Företaget med fakturastrulet var ett av dessa som lurar in en i en prenumeration om man köper någonting. Sånt gillar jag verkligen inte. Som tur var råkade jag upptäcka det innan dom hann skicka något mer. Man skulle lätt kunna säga upp prenumerationen på deras webbsida, men jag förstod verkligen inte hur det skulle gå till. Jag fick maila frågan och blev i det närmaste idiotförklarad av någon som tyckte att jag borde fortsätta använda deras produkt. Desto trevligare var alltså damen jag talade med i telefon i förra veckan. Hon lät dessutom som någon jag minns från min barndom. Den damen var medelålders redan då, så den här bör ha varit betydligt yngre. När hon hade hjälpt mig gick jag in på Messenger igen. Jag skrev att det hade ordnat sig och vilken trevlig dam som hade hjälpt mig. Jag fick omedelbart svaret ”Tack Eva!”, så det vete katten om det inte var samma dam som hade hand om den funktionen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar