torsdag 7 mars 2024

Blogg 7/3 2024.

 Man hör så ofta att folk får sina Facebookkonton kapade att det skulle ha hänt var min första tanke när jag inte kunde logga in där. Mitt lösenord var fel och dom föreslog att jag skulle byta det, men jag vågade mig inte riktigt på det heller. När jag googlade hittade jag grafen nedan och förstod att jag var långt ifrån ensam. När jag senare kollade nyhetsflödet insåg jag att det rentav hade varit problem i flera länder. Folk kommenterade efteråt att dom hade försökt byta lösenord, men det fungerade visst inte det heller. Vissa tyckte att det var skönt att slippa Facebook en stund. Det är väl bara att avinstallera appen, så är man av med det för gott. Igår noterade jag att Telia hade driftsstörningar, men det var tack och lov ingenting som drabbade mig. Jag kunde både surfa på nätet och se på TV hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar