lördag 16 mars 2024

Blogg 16/3 2024.

 När jag hade en undran till Apoteket på nätet kunde handläggaren inte hitta något konto med min mailadress. Som tur var skrev hon inte bara så, utan hon skrev ut adressen det gällde. Annars hade jag nog aldrig fattat att jag skickade alla mina mail från gmail-adressen. Det bör rimligtvis ha pågått ett tag, men jag hade ingenting märkt. Jag mailar mest med särbon. Eftersom han bara trycker på svara och jag får alla mail till samma inkorg, hade jag inte märkt att jag mailade från ”fel” adress. Det blev automatiskt den när jag tryckte på kommandot för ett nytt meddelande. Nu hittade jag till slut inställningen för att göra min Telia-mail till standard och den som kommer upp automatiskt. Jag insåg för övrigt varför man så ofta ser en massa positiva kommentarer om varor på Facebook, när jag själv blev erbjuden rabatt om jag skrev något sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar