lördag 9 mars 2024

Blogg 9/3 2024.

 Jag tänkte posta ett paket till brorsdottern och började med att meddela henne detta via Messenger. När jag inte fick något svar insåg jag att jag inte hade någon som helst koll på deras resor. Dom gillar sånt och hade dom varit utomlands hade jag väl bara fått mitt paket i retur. När jag inte fick något svar på SMS heller kontaktade jag hennes mamma. Hon borde ju ha koll och hon svarar alltid snabbt på Messenger. Vid det laget hade hennes dotter sett mina meddelanden och hörde av sig hon också. Postkontoret ligger numera i Willys förköp. När jag ändå var där passade jag på att gå in i butiken och söka efter smörgåsrån, eftersom det inte har funnits på länge på Kvantum. Jag hittade inga, men när jag fann en ung kille ur personalen följde han med mig och visade var dom fanns. Dom hade fått hem dom samma dag. Jag anade att det innebar att Kvantum också hade fått det, men jag vågade inte chansa, utan köpte ett paket. Nu är dom på plats i Kvantums onlinebutik också igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar