tisdag 5 mars 2024

Blogg 5/3 2024.

 Gårdagens leverans från Postnord blev en besvikelse. Jag hade hoppats på ett brev från min husläkare. Jag läser provresultaten efter mina läkarbesök i journalen på 1177.se, men är dom avvikande förstår jag inte alltid varför eller om det spelar någon roll över huvud taget. Skriver hon då att allt ser bra ut eller förklarar något annat, så kan jag somna om, som särbon brukar uttrycka det. Istället fick jag ett tjockt kuvert med en massa papper från USA. Det var så mycket och liten engelsk text att jag inte ens orkade försöka läsa mig till vad det handlade om. Jag misstänkte först att det var någon typ av bluffbrev, liknande dom bluffmail man brukar få, och övervägde att överlämna det till polisen. Till slut hittade jag i alla fall en liten ruta med svensk text, där jag lyckades läsa mig till att det gällde SAS och deras eventuella konkurs. Hur det än blir med den saken, så ligger vi som har aktier i företaget extremt pyrt till.

2 kommentarer: