måndag 25 mars 2024

Blogg 25/3 2024.

 Det ringer väldigt sällan i min telefon och när det väl händer har jag nästan alltid möjlighet att svara. Häromdagen kom ändå särbon till min röstbrevlåda. Jag kunde förstås ha frågat honom vad han hade sagt, men jag tänkte ändå lyssna av meddelandet. Jag blev lite snopen när jag istället för att komma till det fick en introduktion om hur jag skulle ställa in lösenord och läsa in svarsmeddelande för att komma igång med röstbrevlådan. Till slut läste jag mig till att det hängde ihop med att jag hade bytt SIM-kort. Man behövde ett nytt till 5G och jag tyckte att det var lika bra att byta direkt. Röstbrevlådan hade uppenbarligen fungerat ändå, eftersom särbon kunde lämna ett meddelande. Däremot fick jag aldrig höra det. När jag var klar och fick igång den igen sa den direkt att jag inte hade några nya meddelanden.

2 kommentarer:

  1. "Klart på linjen till slut"! 😊 Undrar om man kan få ett "talborgarmärke" då? Efter 200 minuter? 😊

    SvaraRadera