söndag 16 juli 2023

Blogg 16/7 2023.

 Det är en tröst att det alltid finns dom som har det värre än man själv. Som killen jag läste om som fick be sin pappa om hjälp när han hade varit på toaletten, eftersom han var så fet att han inte nådde att torka sig själv. Ännu så länge klarar jag det, men jag har räknat ut att jag kommer att väga 250 kilo innan kuren med aromatashämmare är slut. När det gäller övriga biverkningar som till exempel ledvärk, insåg jag att jag nog ändå har kommit hyfsat lindrigt undan. Jag hittade en blogg, där en kvinna beskrev hur hon knappt kom ur sängen på morgnarna, eftersom varenda led var helt stel. För mig har det nästan varit tvärtom, eftersom jag har haft mest ont nattetid. Oklart om det har berott på att jag tar medicinen på kvällen, eller det faktum att jag har legat stilla. När jag har stigit upp och börjat röra på mig har det blivit bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar