söndag 2 juli 2023

Blogg 2/7 2023.

 Det jag saknar mest, förutom min själs älskade, från min vecka som sambo är att få hjälp med att smörja in ryggen efter duschen. Han skulle säkert komma hit och göra det om jag bad honom, men jag är ju egentligen inte handikappad. Jag har bara lite svårt att nå och så är det så himla skönt när han gör det. Något jag saknar mindre är att ha allting jag behöver i badrummet i en necessär. Särskilt som det inte finns någonstans att ställa den i hans badrum, eftersom han inte har någon tvättmaskin. Jag får rota runt i den så gott jag kan, medan den hänger på ett par handdukskrokar. Det allra bästa med att flytta hem igen var ändå duschen. Hos särbon får man duscha väldigt försiktigt och helst bara spruta vatten rakt neråt, om det inte ska bli översvämning. Innanför mina duschväggar kan man dra på för fullt åt nästan vilket håll man vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar