fredag 11 augusti 2023

Blogg 11/8 2023.

 Vi skyllde på regn och blåst och beställde hemkörning från Kvantum, fast det är snudd på mitt i sommaren. Beställningssidan var omgjord så jag tyckte att det var svårt att få någon överblick. Man kunde inte fylla i att man inte godkände en ersättningsprodukt längre. Rutan jag brukar använda för att slippa få en märklig sorts mjölk som ingen dricker var också bortplockad. Så var tiden jag brukar beställa till utökad till tre timmar. Det lät som länge att sitta och vänta, men där hade dom fått till en massa bra nymodigheter. Det plingade i min telefon hela tiden av både sms och mail. Först att jag skulle få veta beräknad leveranstid så fort bilen var på väg. Nästa sa att killen skulle vara här 10:39. När jag var nästa stopp plingade det igen och jag fick veta att han skulle vara här 10:36. I verkligheten kom han redan vid 10:30. Skönt i alla fall att få veta på ett ungefär och slippa sitta beredd och vänta i flera timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar