torsdag 31 augusti 2023

Blogg 31/8 2023.

 Årets Kristallengala fick mig att känna att Keyyo och Mark Levengood kanske varken var dom roligaste eller bästa programledarna till ett sånt evenemang. Enligt en artikel jag läste var det manuset som var dåligt, men mognare kvinnor som Petra Mede eller Sissela Kyle brukar kunna rädda vilket manus som helst. Någon annan som hade fördel av att inte vara ung var Lotta Engberg. Hon hade en klänning som smet åt om magen och hon var inte sylfidsmal. Hade hon varit yngre hade snacket säkert gått direkt om att hon var gravid. Jag tycker det är ett bra grepp att sätta vinnarna i en soffgrupp och intervjua dom, så man slipper eviga tacktal och rabblande av namn. Ändå var det förstås några som inte kunde låta bli just det. Urvalen av program kändes lite udda för mig. Jag antar att dom kanske måste ha ett från varje kanal och vissa kanaler har jag inte ens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar