lördag 19 augusti 2023

Blogg 19/8 2023.

 Det märks en tydlig skillnad på tider jag har blivit tilldelad och dom jag har bokat själv. Tiden hos frissan i nästa vecka ligger efter lunch, medan tiderna hos Astrakanen, tandläkaren och sjukhuset alla låg på morgonen/förmiddagen. Fördelen med att komma upp i ottan är förstås att man har det mesta av dagen kvar när besöket är avklarat. Jag hade inte tänkt på att jag sitter och flinar för mig själv vid datorn emellanåt, förrän jag kom hem med halva munnen bedövad i torsdags. Det är lita svårt att le i det läget. På lappen jag fick med mig hem från tandläkaren stod det bland annat att jag skulle höra av mig om det började blöda igen efter ett tag. Det gjorde det, men jag hade fått med mig extra tussar att bita på hem, så jag fick stopp på det. Nu återstår i stort sett bara problemet med att äta. Även om jag anstränger mig hårt för att bara tugga på ena sidan, har maten en tendens att sprida sig i hela munnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar