onsdag 9 augusti 2023

Blogg 9/8 2023.

 Min älskade särbo säger att han ofta drömmer att han försöker ringa mig, men att han aldrig lyckas få till rätt siffror. En natt tror jag att jag adopterade den drömmen. Jag hade blivit av med min ryggsäck där nycklarna låg och stod utanför huset invirad i enbart en handduk utan att ta mig in. Lösningen på alla mina problem både i dröm och vaka är att ringa särbon, men tyvärr låg telefonen också i den försvunna ryggsäcken. Jag fick i alla fall låna en telefon. Den såg av någon outgrundlig anledning ut som en polisbil och knapparna fick jag ingen ordning på alls.
Bilden nedan lade polisen i Helsingborg ut på sin Facebooksida. Den blev inte så populär, eftersom folk reagerade på att dom förstörde grödorna. Dom fick gå ut med ett förtydligande att den var tagen för flera år sedan och att poliserna står på en väg som går genom fältet i fråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar