måndag 21 augusti 2023

Blogg 21/8 2023.

 Medan jag jagade efter någon som kunde hjälpa mig på morgontidningens redaktion mailade jag till och med deras chefredaktör, eftersom jag snubblade över en länk till honom. Han svarade aldrig. Precis när jag var som argast fick jag ett mail med en undersökning om vad jag tyckte om deras kundservice. Just då verkade den helt värdelös, så det var inga snälla och uppmuntrande svar jag gav. Synd för dom att dom inte väntade tills den jättetrevliga tjejen hade svarat mig. Efter det var jag betydligt mera vänligt inställd.
Kalmar Länstrafik ska göra 49 förändringar i busstrafiken i höst. Dom flesta verkade vara nerdragningar, eftersom det inte lönade sig att köra turer med ett par, tre passagerare. Därför blev det en positiv överraskning när dom sedan gick igenom vad som skulle ske ort för ort. Bussen mellan Nybro och Kalmar skulle nämligen få fler avgångar i båda riktningarna på vardagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar