söndag 6 augusti 2023

Blogg 6/8 2023.

 Tricket med att ge bort något extra för att locka människor att köpa ett eller annat, fungerar bättre på mig än på dom flesta. Jag bytte till exempel elleverantör, när jag blev erbjuden en powerbank. Den har jag för övrigt aldrig ens använt, fast det är flera år sedan. Särbon och jag var ute och åkte en hel dag en gång, när batteriet tog slut först i kameran och sedan i mobiltelefonen. Hans stora kamera var iväg på reparation, så till slut hade vi ingenting alls att plåta med. Då hade en powerbank varit bra att ha, men då hade jag den inte med mig. Något som däremot har kommit till stor användning är en liten ryggsäck, som jag fick gratis från något postorderföretag. På sommaren är den helt oumbärlig, när jag behöver ha med mig telefon och nycklar, men inte har några fickor att stoppa dom i. Resten av året är den också smidigare att bära på än min stora handväska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar