torsdag 7 juli 2016

Facebook.

Facebook lever sitt eget liv mellan varven. Häromsistens gick det inte att förstora upp bilder jag ville titta närmare på. Det var riktigt irriterande, för jag glömde det hela tiden. Jag klickade som jag var van, men ingenting hände. Inte såg jag några kommentarer, och på dom flesta ställena kunde jag inte kommentera. Riktigt spännande blev det när jag fick mail om en kommentar jag hade fått. Eftersom jag inte kunde se den kunde jag förstås inte svara på den heller. Att lägga upp bilder fungerar till och från nu. När det inte har fungerat i Firefox, har det lyckats i Google Chrome. När inte det heller gick gjorde jag ett desperat försök med Explorer, och lyckades lägga in min bild. Märkligt att man ska behöva tre olika webbläsare för att kunna Facebooka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar