lördag 5 oktober 2019

Elektricitet.

En av dom få fördelar jag kan tänka mig med en partner av något slag vore om vederbörande kunde ta sig an räkningar, avtal och annat trist. Jag har så dålig koll att det i det närmaste är ett under att jag klarar mig själv. Senast var det elektriciteten vi kom att tala om. Jag var helt säker på att jag hade flyttat mina leveranser till Nybro energi, medan jag hade nätet kvar hos någon annan. När jag fick förklarat för mig att nätet måste tillhöra dom, loggade jag in på banken för att se vilka mer jag betalade till och för vad. Jag hittade ingen faktura från något annat elbolag på hela det senaste året. Däremot visade det sig när jag loggade in på Nybro energi att jag hade både nät och elektricitet från dom. Där kunde jag läsa exakt hur mycket ström jag gör av med, och hur mycket den kostar mig. Om jag förstod grannen rätt betalar jag på tok för mycket, men tills vidare får det ligga kvar på blåskontot. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar