onsdag 10 maj 2023

Blogg 10/5 2023.

 Det har hänt att dom som ska fixa ett eller annat i lägenheten har meddelat att dom kommer någon gång under en hel vecka. Det är lite onödigt vida ramar för att passa mig. Jag vill varken ligga och sova eller stå i duschen när dom stormar in, så det blir långa dagar av enbart väntan. På det viset är Kvantums varuleveranser bra. Vid vissa tillfällen under veckan ska dom komma någon gång mellan 10 och 13. Jag brukar beställa till tisdagen och då är det 12 till 14 som gäller. Två timmar tycker jag är helt okej, men i förra veckan ringde killen på dörren redan vid kvart i tolv. Om jag handlar på nätet fler gånger får jag komma ihåg att jag inte kan gå här naken till prick tolv, som jag alltid har trott.

Jag returnerade DVD-spelaren som jag hade skickat efter till datorn. Det plingade till i telefonen när jag fick tillbaka mina pengar från Klarna. Dagen därpå kom ett mail om att dom skulle komma att betala tillbaka dom och att det kunde ta upp till sju bankdagar innan jag hade pengarna. Det behövde jag ju inte bry mig så mycket om, eftersom jag redan hade fått mina pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar